Rena Rama Semestern

Sitter och häckar uppe på Landvetter just nu. Denna jobb-rotationen är bra för mig. Det är såååå lugnt och fridfullt här! Med tanke på stressen vi har inne på Södra är det himmelriket att komma hit. Det är nästan så jag ser fram emot att tvätta en bil, förstår ni då hur illa ställt det är?? Men jag laddar styrka inför fredagen, inte nog med att jag då är tillbaka inne i stan igen, jag ska dessutom försöka smita tidigare för att åka till Norge, och vi vet ju alla hur bra det brukar gå.... Fredagar på Södra är lika med kaos. Har alltid varit och kommer alltid att vara.

Riccardinho och Em ska på brandutbildning imorgon, vilket innebär att jag kommer bli lite sen härifrån, förhoppningsvis kan jag smita vid fyra, vilket jag verkligen hoppas på. Jag har en ej påbörjad lasagne hemma som inte lagar sig själv! Den borde gjort det redan i söndags, men efter diverse tidsoptimism och ändrade planer har det skjutit på sig. Det är INTE okej. Den vill ju ner i min mage, det vet ju jag det.... Och kanske någon annans med. Och på torsdag går det inte, då ska vi ut och slarva på stan igen. Jag känner Rosé in the air. Ska man upp på en takterass hoppas jag verkligen att de har rosé.... They've better....

Nehe, kära befolkning, dags att bryta upp (inte ihop). Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Ska fila lite på min maskeradkostym med, måste ju faktiskt hinna in till stan en dag och köpa lite bijouterier till den. Sedan måste jag måla mitt papier maché-konstverk och hoppas att det ser ut som jag vill att det ska se ut när jag är klar.
Ska bli kul det här! Ni vet inte vad jag ska vara, bepereperere! ;)

Oj, nu gick det ett larm här ute. Spännande!! Kanske får vi se en utryckning?? Tusan, nu stängdes det av....
Jaha, mer spännande än sådär blir det inte. Och så har de mage att kalla Landvetter för "Sveriges andra största flygplats". Det händer ju ingenting här ute. Inga skandaler, ingen action, ingenting.
Bara DET är en skandal....

Tjolahopp.








Kommentarer
Postat av: Viktor

Hoppas du jobbar 10 juni. Det ar da jag landar pa Landvetter... Har ni limousiner att hyra? ;)

Postat av: Karin B

Jag vet vad du ska va,.tihi...Kommer bli bäst..som alltid

2008-05-28 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback