T, t, t, t, t, t, t, t....

T-festen närmar sig! Jag har ändrat min kreation. Först tänkte jag vara en Turtle, helst Michelangelo. Sedan insåg jag hur jobbigt det skulle vara att bära runt på ett bauta-skal på ryggen en hel kväll på fyllan. Chansen är till 99% att jag hade rivit ner någon släktklenod av något slag och Annelie dödar mig. Därför tänker jag om. jag har nu världens bästa utklädnad i huvudet! mer får ni inte veta än, men det ligger arbete bakom det. Lördag blir det officiellt. Mot Oslo!!

image80

Idag har jag hängt med min systerson hela eftermiddagen. Han är 2,5 år och hyperaktiv. Ni vet det jag sa om att jag nog inte vill ha barn? Det gäller fortfarande. Satan vad trött man blir! Jag älskar killen över allt annat, men vet ni vad det bästa med honom är? Han är inte min. När det blir för mycket är det bara att returnera honom till hans föräldrar. Perfekt. Jag får ta del av det bästa.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

Postat av: Tara, Diana

Tja va tycker du om vår senaste bild? :)

2008-05-25 @ 23:53:22
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback