Rena Barnleken Att Plugga!?



Ha! Detta kommer gå som en dans. Första lektionen är på onsdag, men vi har redan i förväg fått en läxa som jag givetvis redan gjort (man är väl duktig och så). Det var som ett dataspel, uppbyggt som Backpacker 3 nästan, man befann sig på en restaurang och skulle prata med olika personer, anställda såväl som gäster, om deras åsikter och få fram fakta om varför restaurangen inte var lönsam. Sedan skulle man med hjälp av olika alternativ framföra sina förslag för ägaren om hur de skulle bli lönsamma. Busenkelt (det fanns inte några fel svar).
I eftertexterna framgick dessutom att "inga råvaror skadades under inspelningen".

HALLÅ!!!! Ska jag spendera mina SURT förvärvade sparpengar på ett dataspel?!?!?!?! Jag trodde detta var en dunderseriös utbildning. Det lär inte vara Gant-skjortan som gäller på första lektionen, snarare två pippilotta-tofsar, omaka sockar och en rödprickig klänning. Ska jag ta med hink och spade också eller skall de kamma sig????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback